27 Ekim 2013 Pazar

KEÇE KALPLER (DEVAM) VE BİR BAŞLANGIÇ

   Merhabalar arkadaşlar sizlere yeniden öğrenciliğe adım attığımı söylemek istiyorum:)oğlum 3yaşında bazı şeyleri anlayabiliyor ve söz dinler hale geldi birazda olsa zaman çok hızlı düşündüm ve aöf sosyal hizmetler okumaya karar verdim.öncesinde tekstil okudum önlisans devam edip işletme yada iktisat ile tamamlamak yerine,bana ileriki zamanlarda yeni bir iş olanağı sunabilecek farklı bir bölüm okumak istedim.Bilemiyorum artık zaten yeni bir bölüm ilk mezunları verildi kpss dende daha bu yıl yer verilmiş ondanad 1 kişinin ataması yapılmış zaten ben kpssden ziyade sözleşmelide olsa farklı bir iş kolu olsun diye başladım bu yola sizlerle bu konuda fikrinizi,bilginizi,deneyiminizi paylaşabilirseniz mutlu olurum :)
   


    ŞİMDİ SIRA GELDİ EL EMEĞİ İŞLERİMİZE










Müşteri arkadaş farklı desenlerde olmasını istediği için herbiri farklı çalışıldı...



ve arkalarına küçük sevgi dolu notcuklar konulabilinmesi için küçük cepler yapıldı :) çok sevimli oldu ve anlamlı....




SEVGİLER...MUTLU OLUN :)

4 yorum:

  1. Kalpler çok şirin olmuş, kırmızı delisi olarak onu beğendim en çok :)
    Okumak konusunda yolun açık olsun çocuk olmuş kariyer zamanı :))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim nebihancım..okul için de düşünceni paylaştığın için tekrar teşekkürler evet kariyer mi çocuk mu olayı böyle birşey olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    keçe kalpler çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle.
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba necla hanım..teşekkür ederim muhakkak gelicem blogunuza..sevgiler..

      Sil