13 Haziran 2013 Perşembe

Blog yazarlığı ciddi bir zaman isteyen bir iş bu cok iyi anladım çünkü düzenli ayırmam gereken o zamanı ayıramıyorum ve yaptığım okadar iş birikti ki yayınlanmaya hazır ama yazamadım bir türlü ve çooook istekli olmama rağmen...yanlız azmettim yazacağımm :)


 Yapıpta ancak yayınlayabildiğim çift gözlü cüzdanlarım sipariş üzerine çalıştım...Aslında çok hoş bir hediye alternatifi cidden özel bir okulun öğrencileri için çok güzel el yapımı bişey hediye etmeleri el emeğine önem vermeleri...
Daha gerisi var bekelyin...... Az sonra televizyonların yapmış olduğu meraklanma piskolojisini deneyeyim dedim ne saçma bi kare gösteriyolar az sonra 2 dk geçiyo aynı kareyi gösteriyolar azsonra yeter ki tv başında akşama kadar sabitlesinler bizi bizde kana kana bakıyoruz aslında eve tv almamak lazım sizce...

2 yorum: