24 Temmuz 2013 Çarşamba

3 BOYUTLU DEKORATİF TABLO


Tablo olarak ilk çalışmam sipariş olarak istendi nasıl cesaret ettiysem bilemedim ama olmuş yahu becerebilmişim yine :) eh işte :) yorumlarınızı çok merak ediyorum..






Kumaş laleleri çok sevdim yapmasıda bir okadar kolay pratik ve gösterişli yapım aşamasını çekemedim ama daha yapıcam ozaman tek tek fotoğraflıyacağım biliyorsunuz blog dünyasında daha çok yeniyim ancak yoluna koyacağım daha detaylara ineceğim güzel paylaşımlarda bulunabilirim inşaallah....

8 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  2. Ellerine emeklerine sağlık canım çok güzel olmuşlar. Detaylı fotoğrafları merakla bekliyorum. Bayıldım bunlara ben :)) Bakalım becerebilecek miyim ben de :))))
    Hayırlı bol kazançların olsun inşallah, öpüyorum çok,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sağolasın fatmacım ne kadar içten,samimi bi arkadaşsın maşallah sana :) Detaylı yayınlıcam hattam senin için en ayrıntısına kadar hazırlamaya çalışıcam umarım başarırsın sen o azmi gördüm maşallah yahu :)

    YanıtlaSil
  4. Hrika olmuş bayıldım ellerine sağolık, detayları heyecanla beklicem fazla uzun sürmesin :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş eline sağlk :)

    YanıtlaSil
  6. Gayet güzel olmuş, hem de ilk denemeye rağmen...
    Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. bende çoook begendim!

    YanıtlaSil