20 Temmuz 2013 Cumartesi

YENİ BİR İSME ÖZEL YASTIK ÇALIŞMASI DAHA HUZURLARINIZDA :)

Merhaba :) :) :) çok mutlu,huzurlu,sevgi dolu olmak istiyorum :) suan öyle değilim ama olucam azmettim...neyse yeni yastığımı paylaşamak isterim müsait iseniz..müsait misiniz???Sanırım müsaitsiniz.... :)

Sermin ve Ahmet çiftine özel olarak tasarladım...çöp adam figürünü kullandım ve herzaman ki gibi yine bir bahar havası mevcut kış olacak hali yok ya değil mi?Nihayetinde ortaya güzel bir ürün çıkmış bulundu...Güzel oldu be demi bence oldu oldu güzel oldu ee daha nasıl olsun yahu....   :)))




Üzerlerine isim yazmadım esraca tasarımlar vs.diye ilk öncelerden yazıyordum bazen yazıyorum bazen amannnnnnnnn uğraşamıcam diyorum zaten yazsam ne yazmasam ne yaniiii yazınca ne oluyor yazsanda kopyalanıyor ayrıca yastığı yapabilen var ise yapsın zaten....ne bileyim sacma uğraştırıcı düşündürücü bir durum yabancı siteleden çoğunluğu yazmaz ama biz hemen yazmamız lazımmmm...Osmanlı zamanında mesela Bursa Ulucamiinde ki hat sanatlarının çoğunun yazarı eser sahibi belli değildir üzerlerine isim yazmaya gerek duymamışlar hepsinden Allah razı olsun hepsi şahane eserler ama bu konuda ciddi takıntılı bolgdaşlar var bence bukadar kafalarına takmasınlar.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder